fredag, januari 04, 2013

2012 del 1.

Ja, 2012.
Trots att året kantades av ganska mycket trötthet är det det bästa året utan tvekan. Det går inte att beskriva hur underbart det har varit. I alla fall den senare delen. Den första delen handlade mest om svett, trött, osmidighet och väldigt mycket väntan.

2012 var även året då bloggen blev lite osidosatt. Inte alls så många inlägg författades under året men det berodde helt enkelt på att jag inte tyckte det var så kul att skriva om hur trött jag var hela tiden.

Nåväl, jag tänkte inte babbla på så mycket utan jag tar det från början, månad för månad.
Enjoy!

Januari:
Vaknade nyårsdagen och hade en bakiskänsla i kroppen, trots nyktert nyår. Babyshower för Sandra. Bodenvisit. Somnade under skidskytte (?) ett antal gånger. Tränarutbildning Bas 2 drog igång. Förkyld. Provade på yoga hemma i vardagsrummet. Var ut på krogen nykter (det luktade väldigt illa). Ganska mycket huvudvärk. Trött, trött, trött!!!

Februari:
Ont i ryggen. Kallt som satan. Vi köpte hus! Snöstorm. Blev en glasögonorm. Förkyld. Trött, trött, trött!!!

Mars:
Balkonghängspremiär. Bodenvisit som bjöd på våfflor (bland annat). Besiktade bilen i Älvsbyn (på grund av att älskade hade läst lite galet). Trött, trött, trött!!!

April:
Firade traditionsenligt påsk i Jutis, vilket var jobbigt i den form jag befann mig i, men ändå väldigt njutningsfullt. Köpte hemmabiosystem och fick "en cykel på köpet". Snöstorm. Gräsänka på grund av jobb i södern. Slutade med Onico. Tvättade för sista gången i lägenheten. Fick sparken för första gången (och då menar jag inte från jobbet). Hämtade nycklarna till huset och vi fick äntligen flytta in! Firade en lugn valborg. Trött, trött, trött!!!

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: