onsdag, januari 09, 2013

2012 sista delen.

September:
Den obligatoriska nedräkningen till min födelsedag drar igång. Som alla andra månader blir det mycket prat om lite sömn, men nu beror det på andra orsaker än kissblåsan, bök i magen och annat. Börjar ta itu med motionen (promenerar en hel del). Bloggar inte så mycket. Får en ny mobiltelefon i födelsedagspresent av favoritpojkarna. Dop för Leon. Vi hade barnvakt för första gången så att vi kunde gå ut och äta på tu man hand. Trött, trött, trött!!!

Oktober:
Gräsänka några nätter för första gången sedan vi blev tre. Dop för Troy. Snön kom och försvann. Lite halsont. Mycket skrik och gormiga dagar och nätter från den lille. Började äntligen om att träna (på gymmet). Trött, trött, trött!!!

November:
Halva gravidvikten borta. Gräsänka nästan en hel vecka. Spontantripp till Jutis en helg. Ett år utan snus! Började med en träningsutmaning (som inte alls gick så bra, men jag pratar mer om det en annan gång). Går på skyltsöndag och får inte alls någon julstämning.

December:
Älskade har bortamatch i Kiruna så jag tar barnet till Boden. Mensvärk (inte alls saknad). Innebandypremiär. Skottar en massa jävla snö. Fotbollspremiär. Kom i mina gamla jeans (men de är lite tajta så det finns mycket kvar att tappa). Fotbollsträning nummer två. Tränar fyra pass på tre dagar vilket resulterar i migrän. Firar lilla jul i Boden och sedan julafton i Jutis (finns inte med på bloggen). Slutar året förkyld.

Sammanfattning av året:
Det bästa året hittills! Utan tvekan.
Jag ser fram emot 2013 och hoppas det blir minst lika bra.

Inga kommentarer: