torsdag, februari 14, 2013

choklad är en kvinnas bästa vän.

Älskade överraskade även denna gång med att komma hem en dag tidigare än väntat. Helt underbart! Men inte får jag vara hemma och kramas för det, jobbet väntar som sagt efter en hel veckas ledighet (en vecka som har gått väldigt, väldigt fort). Men imorrn ska det kramas. Dock jobbar jag imorrnkväll igen, men hela dagen fram tills dess ska det kramas. Så det så.

Och en sak till, idag för ett år sedan skrev vi ett nytt kapitel i våra liv. Det var nämligen denna dag som vi skrev på kontraktet för det hus vi nu bor i och som ska bli sonens trygga fort och vårat hem i många, många, många år framåt. En stor dag och jag har firat detta med att äta choklad som kom till mig i brevlådan. Mamma kan man alltid lita på när ingen annan ger mig presenter på Alla Hjärtans Dag. Tack mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod! Blev glad att den kom rätt dag :)//mamma