måndag, februari 18, 2013

inte som andra.

Jag är trött. Blev en tidig morgon eftersom älskade skulle på jobbet och sonen inte alls tycker att det är coolt med sovmorgon. Sedan har jag bara sovit en dryg timme på förmiddagen. Inte okej. Men efter idag är jag ledig i tre dagar och jag ska fan i mig gå och sova tidigt när jag är ledig så jag slipper vara så här trött om dagarna. Usch!

Haha, vissa människor ser fram emot att få vara uppe länge när de är lediga, fast de har väl inte en morgonpigg lite en där hemma antar jag. Eller så tycker deras barn att sovmorgon är coolt. Eller så har de någon som kan se efter barnen när de vill sova. Lyxigt värre.

Äsch, som ni märker är jag väldigt, väldigt trött det är därför jag babblar. Sedan har jag inga sidor att läsa heller och då finns det inte så mycket att göra. Suck.

Jaja, jag ska se om jag hittar någonting annat att göra än att sitta här och svamla. Men jag ska avsluta med att den dåliga dagen fick en liten ljusglimt när jag ställde mig på vägen imorse. Det är nära nu mina vänner. Yeeha!

Inga kommentarer: