lördag, maj 18, 2013

lördagsmys i ensamhet.

Bjöd in mig på grillat hos svärföräldrarna. Älskade är på svensexa (nej det är inte vi som ska gifta oss) och jag var väl inte superpepp på att äta ensam.

Så jag och sonen har varit där och ätit gott och umgåtts. Sonen somnade rätt fort när vi kom hem (dock inte utan att jag var tvungen att gå med honom i selen en stund, men det gick fort när han väl hamnade där) så nu väntar jag in Eurovisionen. Får väl se om jag orkar hålla mig vaken för det blev inte så bra sömn inatt (som om någon är chockad över det). Men är det bara bra låtar ska jag väl kunna klara det.

Men först ska jag se vem Sverige får möta i morgondagens final i hockey-VM. Just nu verkar det bli Schweiz, men USA har minst tjugo minuter på sig att göra något åt saken. Spännande!

Inga kommentarer: