tisdag, juli 16, 2013

stretchar krammuskeln.

Första inlägget från min nya fina leksak. Eftersom sonen börjar bli stor nu kände jag att jag måste ha en ny bebis, så idag köpte jag mig en surfplatta och än så länge är jag helt hooked. Det är nog tur att älskade är borta för nu kan jag sova med den här istället.

Nåväl, har krupit ner under täcket redan nu för de senaste tre nätterna har innehållit mindre sömn än vanligt och det kan nog vara bra om jag i alla fall får ordentligt med sömn någon natt. Men av erfarenhet vet jag att bara för att jag går och lägger mig tidigt betyder inte det alltid att jag somnar tidigt. Men jag ska försöka släcka lampan alldeles snart.

Dels för anledningen jag nämnde ovan, men också för att jag vill ha imorrn så fort som möjligt. En vecka och en dag har känts som minst två veckor så vi är utsvultna av saknad här hemma och det kommer bli ett gigantiskt kramkalas imorrn. Det kan jag lova.

Godnatt!

Inga kommentarer: