måndag, juli 29, 2013

framtidsplaner.

Så, det "spännande" som jag pratade om i det tidigare inlägget var att vi skulle på banken. Väl där fick vi goda besked så inom en snar framtid kommer vi att ha ett nytt fint kök. Det ser jag fram emot. Massor.

Annars fick jag migrän någon timme innan mötet, då vi redan var på stan för lunch. Det var bara att springa ner på apoteket (med femtio procents syn, då min migrän förvarnar med att göra ena ögat flimrigt) och köpa förebyggande medicin. Jag vet dock inte om det fungerade för synen brukar komma tillbaka efter en stund och sedan kommer huvudvärken. Men huvudvärken var inte lika jobbig som den brukar, så kanske fungerade medicinen.

Nåväl, jag ska lägga mig ner i soffan nu när jag fått lite saker gjorda. Kommer nog bli en tidig kväll ikväll. Eller jag kan ju försöka i alla fall.

Inga kommentarer: