tisdag, april 03, 2012

give me something to smile about.

Hade planer på att kliva upp klockan tio och få lite saker gjorda. Men jag somnade inte förrän strax före fyra så när klockan ringde stängde jag av den och sov någon timme till. Så kan det gå ibland. Dock blir jag alltid lite irriterad när jag sover längre än till typ tio-halv elva. Men eftersom jag nuförtiden är så jävla trött blir jag irriterad om jag inte får sova ordentligt heller.

Tur att älskade är borta så han slipper all denna irritation. Fast å andra sidan blir jag lite irriterad på att han är borta också, för nu kommer vi inte få sova med varandra på jäääääättelänge eftersom vi kommer vara i Jutis i en vecka (och där räcker inte sängplatserna till för att vi ska få kramas) och när semestern är över åker han tillbaka till förbannade jävla Skåne.

Fy fan vilken dålig start på dagen det här blev. Typiskt.

Inga kommentarer: