måndag, april 09, 2012

this is not like me.

Det här med att vara utomhus hela dagarna tar verkligen på krafterna. Jag har varit väldigt trött på senare tid (typ sedan i december), men så här trött är jag inte riktigt van vid att vara. Helt galet. Men det är faktiskt inte lätt att dra runt på typ tio kilo extra (kan vara mer har inte vägt mig på ett tag) och vara ute i solen hela dagarna. Sedan att sitta på skotern länge på lite guppiga leder är inte heller det lättaste.

Men jag klagar inte (inte så mycket i alla fall) för jag tycker verkligen om att vara här uppe. Älskades släkt är fantastiska och fjälluften är underbar. Men jag kan dock säga att det är tur att det bara är en vecka om året, för jag är inte byggd för sånt här. Framförallt inte nu. Men vi har två dagar kvar att njuta innan verkligen är tillbaka. Men jag väljer att inte tänka på det. Nu ska jag bara leva i nuet.

Inga kommentarer: