onsdag, april 18, 2012

don't let your children read this.

Vad är det här egentligen? Snöstorm? Jag vet att det är april och vädret kan vara lite smått "ostadigt" denna månad. Men varför måste det ligga någon som helst sanning i det påståendet? Jag är så jävla helvetes less på all denna jävla satans snö. Förlåt för språket, men jag blir så jävla less! Gaaah!

Rastlös är jag också. En stund i soffan med boken kanske gör susen. Men då kom jag på att jag gärna hade velat ha någonting att tugga på medan jag följer äventyret på Hogwarts (yes, jag läser de böckerna igen, är det något fel med det eller?) och har jag något tuggbart hemma? Visserligen har jag det, men ingenting som faller i smaken. Så då måste jag lik förbannat klä på mig och ut i snöfanskapet. Jag ber återigen om ursäkt för mitt fula språk, men det är en sån dag känner jag. Kanske att jag blir lugnare efter något gott i magen och en stund med Harry och hans vänner.

Inga kommentarer: