måndag, april 16, 2012

I would like to apologize.

Jag har försummat bloggen lite på senare tid. Har inte varit lika aktiv som tidigare. Men jag känner att när livet endast innehåller sömn, mat och jobb kan det bli rätt så enformigt.

Någonting som har fått stryka på foten är morgonljuden. Det är inte för att jag inte vaknat med musik i huvudet, utan helt enkelt bara för att jag gjort annat på morgonen (toaletten, frukost och försökt ta bort sömnen ur ögonen till exempel). Men idag tänkte jag återuppta den lilla traditionen och bara för att jag varit så dålig på senare tid och för att jag är en snäll person, bjuder jag denna morgon på två låtar. Så kom inte och säg att jag inte är snäll.

Denna gick runt igårkväll när jag skulle sova:
Ted Gärdestad - Eiffeltornet

Och denna gick runt nu när jag vaknade:
Chris Medina - What are words

Inga kommentarer: