torsdag, april 12, 2012

my bed have been missed.

Det sägs ju att borta är bra, men hemma är bäst och jag kan inte annat än att hålla med. Jag tycker väldigt mycket om att vara i Jutis, men att komma hem är fan det bästa. En underbar vecka har det varit och jag behövde verkligen komma bort.

Men igårkväll var det dags att åka hem. Vi kom hem kring tio, åt lite och sedan stöp vi i säng. Jag var som vanligt helt galet trött. Nackdelen med allt detta är att jag nu vant kroppen att gå och lägga sig tidigt, tidigt, tidigt och sedan vakna tidigt, tidigt, tidigt. Så därför vaknade jag redan klockan åtta i morse. Inte helt okej eftersom det är jobb ikväll.

Men jag får göra som så många gånger förut, ta en powernap helt enkelt. Men det får bli senare. Nu måste jag tyvärr ta hand om den andra nackdelen som blir när man är borta en hel vecka; handla. Jag börjar vara ganska hungrig och det finns inte särskilt mycket att äta här hemma. Så nu måste jag alltså klä på mig, fara på Coop och handla. Låter väldigt jobbigt, men kanske om jag köper någon riktigt god frukost kan det kännas bättre. Vi får se.

Inga kommentarer: