tisdag, juni 12, 2012

it's starting to look like a home.

Det börjar hända en hel del här hemma nu. Svärfar och svåger är här och sätter upp gipsskivor i köket och sedan ska de även sätta upp taket i vardagsrummet. Då mina vänner är det bara "finliret" kvar och när det är klart då kommer jag vara väldigt glad.

Dock känner jag mig lite överflödig. Gjorde kycklingsallad till lunch, men annars har jag inte bidragit med så mycket. Satt ute och skulle få lite färg på förmiddagen, men insåg att jag inte ryms i någon av mina bikinisar. Därför åkte jag in till stan och köpte mig en ny. Vad händer då? Jo, då kom regnet. Suck. Jag får helt enkelt lägga mig i sängen med min bok och se om jag läser eller om jag somnar. Spelar inte stå stor roll vilket av alternativen det blir faktiskt. Båda låter lika lockande.

2 kommentarer:

Elin sa...

Åhh så spännande, måste få komma förbi någon dag och kolla in vörre hä gå inni huset ;) PÖSS!

jecka sa...

Nog förstår jag att dina boobs it ryms i nå bikinis nu ;p *nyp nyp* höhö!!
Måste komma förbi och spana in erat hus snart. Måste ha hänt myyycket sen sist :)
Kraam!