söndag, december 09, 2012

det måste göras.

Idag gjorde jag comeback nummer två (nummer ett var ju i torsdags). Fotbollsskorna snörades på och kroppen fick jobba lite. Det var helt underbart.

Men det är inte allt min stackars kropp blivit utsatt för idag. Om ni inte har märkt det så här det snöat "lite" idag och nuförtiden har vi ju en uppfart. Och tydligen måste vi skotta den själv (jag älskar att bo i hus och saknar absolut inte lägenheten, men jag måste säga att just detta moment var skönt förr). Så direkt efter träningen tog jag itu med den och jag var tvungen att lägga mig på golvet efteråt och bara andas. Låg typ tio minuter innan jag kunde kliva upp. Helt galet. Men jag räknar skottningen som ett träningspass, så då har jag bara två kvar tills jag gjort klart den punkten också (som ni kan se till vänster så har gjorde jag klart sit-upsen igår).

Har sedan legat i soffan (efter att ha hämtat hem barnet såklart) och unnat mig gotta med socker i. Kände att jag var värd det, men om jag ska vara helt ärlig är det andra gottat (det utan socker som jag börjat äta) lite godare. Så kan det vara.

Nu tänkte jag joina den lille för jag ser ingen anledning till att vara vaken längre. Och ju fortare jag går och lägger mig desto fortare blir det imorrn och imorrn kommer älskade hem. Jippie!

1 kommentar:

J sa...

Härligt!! :) Ja tack det går faktiskt bra!! :) Der släpper dåbsuvgör den mkt! Så blev det för mig på vecka två då jag hade mkt att ta igen! :) Skönt att börja bocka av saker, jag kör ju typ allt delat i fyra veckor o kör så.. Vore dock obra om man ej kan träna sista veckan då :/ Najs då ska jag testa det!! :) Nån speciell smak du rekommendeear? Har nämligen ingen hemma! :) kram kram!