onsdag, december 12, 2012

vissa dagar blir det bara så bra.

Jag vet inte om ni kommer ihåg, men jag kan påminna er. Här, här och här kan ni läsa vad jag gjorde när det var palindromdag förra gången.
Kanske inte den gladaste dagen men alla dagar kan inte vara glada dagar.

(Ni får ursäkta att magen syns
och att den ser så tjock ut,
men jag jobbar på det)
Den här palindromdagen har däremot hittills varit helt okej. Dock började det med en lite tidig morgon, men jag orkar inte bry mig. Det var efter det blev bra. Mycket bra. Skulle klä på mig och jag tänkte att jag skulle prova ett par jeans som jag hade på mig innan jag blev gravid (har provat dem lite då och då för att se hur långt bort det är) och döm av min förvåning när jag kan dra dem över låren och knäppa dem. Fattar ni? Jag kan ha mina jeans! De är dock lite tajta i låren fortfarande, men jag kan ha dem och jag är överlycklig.

Sen att jag ska iväg och träna fotboll igen ikväll gör den här dagen ännu bättre. Fast ännu mer bättre blir det när jag tänker på vad som hände den här dagen förra året. Det var då våra liv gick in i ett helt nytt kapitel. Det var då vi blev varse om att vi skulle bli tre. Helt galet!

Nåväl, ska gå och byta om nu så att jag är klar att fara så fort älskade kommer hem från sin träning.
Vilken dag alltså!

1 kommentar:

J sa...

Skojigt!! :)