lördag, februari 26, 2011

counting goods.

Inventeringen gick finfint. Inte alls så farligt som jag trodde och vi var klara två timmar innan utsatt tid. Heja! Kommer inte bli förvånad om jag drömmer om varor och räknar högt inatt, haha... Efteråt gick vi allihopa (nästan i alla fall) och fikade. Det var mysigt. Nu sitter jag i soffan och ser damernas dubbeljakt i längd-VM. Medaljchans, yes, yes.

Dock ska jag lägga mig ner när inlägget är publicerat, så om jag kommer se så mycket av loppet är just nu osett. Men det är ju kanske inte så konstigt att jag är trött. Behöver sova en stund för att orka träna och sedan köra bil till mamma.

Jag är orolig för bilfärden, men förhoppningsvis är det ljust hela vägen och då känns det nog lugnare. Fan, jag har inte sovit hemma sen i torsdags och inte blir det min säng inatt heller. Men jag klagar inte. Två dagar med svärföräldrarna och två dagar med storebror och mamma är verkligen inte fy skam och då hinner jag inte sakna älskade så mycket. Det är bra, för här hemma är saknaden stor!

Inga kommentarer: