tisdag, februari 01, 2011

no picture right now.

Tänkte att jag skulle färdigställa sovrummet, men när jag skulle måtta upp var sänglampan skulle hänga insåg jag att den inte passar där, så nu funderar jag på om vi kanske måste köpa nya. Hm, IKEA? Tråkigt! Haha...

Så med andra ord får ni vänta på en bild. Men ni kommer inte behöva vänta ändå tills vi fått nya lampor, men sänggavlen måste upp och det är ett two man job så älskade måste hjälpa och visserligen kom han hem från jobbet redan nu, men verkar inte så engagerad i att skruva upp den. Så en stund till får ni allt vänta.

Älskade ska tydligen med pojkarna på stan och jag tänkte vara fräck och hänga med, för jag tänker inte vara hemma och ta hand om hemmet när han är ute och roar sig. Inte en chans. Så disken och vaskandet av golven får vänta. Så det så.

1 kommentar:

J sa...

Jag har inte ens fattat att det var i sovrummet du sysslade... Men nu vet jag det iaf ;)