fredag, februari 04, 2011

"I'm steering clear of all women at the moment... trust me, it's in the best interests of women everywhere."

Gaaah!!! Nu har jag sett Grey's Anatomy, finns egentligen inte så mycket att säga om den serien förutom att jag tycker att det borde vara nog snart. Den börjar bli lite trist faktiskt. Däremot Vampire Diaries. Oh my God! Jag hatar den där serien, haha. Det slutar alltid så jävla spännande vilket gör att veckan helt plötsligt känns skitlång. Varför kan de inte visa dubbelavsnitt eller åtminstone fler avsnitt i veckan?

Nåväl, klockan är nu normal uppstigning, så magen börjar bli less på att inte få något innehåll (förutom det som redan ligger där i förstås), så jag ska göra i ordning frukost, se Våra bästa år och sedan börja dagens ärenderunda. Mycket som ska hinnas med idag, men om jag inte sätter mig vid datorn så mycket under dagen (blir lätt fast här rätt länge) kommer jag nog att hinna allting. Annars blir det jobbigt imorrnbitti och det vill jag verkligen inte.

1 kommentar:

Moa: sa...

Haha hur många avsnitt du än skulle se så skulle det ändå vara likadant i slutändan! ;) Jag är nästan ikapp nu så hinner nog se det nya ikväll, den här säsongen har varit så himla spännande! Wihoo! :)