söndag, februari 06, 2011

a day in the car.

Är nyss hemkommen från en massa skojigt. Det var trevligt att överraska mamma och hon blev väldigt överraskad, haha. Tyvärr förlorade de matchen de spelade (bowling), men det var kul att se lite käglor ramla, det var väldigt längesen.

Efter att ha kollat bowling och hämtat gardiner och Falk-filmerna (måste se om dem för de är så jävla bra!) gasade jag till Öjebyn och möte om den kommande fotbollssäsongen. Ska bli en spännande sommar.

Direkt efter det gasade jag vidare till Bersika. Där väntade köttsoppa och gullegrynet. Köttsoppan var awesome! Gullegrynet blev lika glad som alltid när jag kom dit. Mattes lilla älskling. Nu är jag som sagt hemma och tänkte lägga mig i soffan och inte röra mig alltför mycket. Tyvärr måste jag först ut till bilen för jag glömde colan där och jag är ganska törstig, haha. Knät är förövrigt inte alls så farligt idag. Det tackar jag väldigt mycket för.

Inga kommentarer: