söndag, februari 06, 2011

going to surprise my mom.

Gårdagen var riktigt kul och det beviset hörs när jag pratar, haha. Huvudet är lite jobbigt, men jag hoppas att huvudvärkstabletten kickar in snart. Jag saknar min mamma, så jag tänkte åka och överraska henne idag. Men jag är lite orolig för att köra bil, men både mamma (jag sa aldrig att det var till henne jag skulle köra) och älskade säger att jag kan köra, så jag får väl lita på dem.

Jag tycker om att överraska min mamma, för hon blir så glad, haha. Så jag ska klä på mig och sätta mig i bilen och förhoppningsvis finns det inga poliser längs vägen och om det nu skulle vara några poliser längs vägen, hoppas jag att de inte stoppar mig och ber mig blåsa och om de nu skulle stoppa mig och be mig blåsa, hoppas jag att jag klarar mig. Ni kan ju hålla en tumme!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh det var såååå roligt att se dig..Det blev verkligen en överraskning...Tack för den efterlängtade julklappen..Bättre sent än aldrig..