tisdag, februari 22, 2011

I think about it over and over again.

Har sovit ganska bra inatt. Men det var svårt att somna för så fort jag stängde ögonen såg jag händelsen framför mig och det var inte kul. Men jag lyckades somna kring tolv. Vaknade kring fem-halv sex av att Tara lät, återigen blev det jobbigt att försöka somna, men jag lyckades. Puh! Vaknade kring nio och kände att det får vara nog.

Men det är fan inte kul att behöva se händelsen om och om och om igen varje gång ögonen stängs. Förhoppningsvis blir det bättre ikväll när det är dags att sova. Nu är det inte dags att sova, utan nu är det dags för frukost och jag tror att Våra bästa år får ge plats åt lite serier istället. Har fortfarande inte sett vampyravsnittet från i fredags (jag vet, det är helt galet) och det har kommit lite annat smått och gott idag. Så jag sätter igång med det nu!

Inga kommentarer: