tisdag, april 26, 2011

he's got a new lover.

Dryga sex timmar senare har jag nu tvättat all tvätt. Skulle behövt ta lite sängkläder också, men nu är jag så jävla less på att springa upp och ner, så det får bli en annan dag. Nu ska jag istället gå och tvätta håret, känns som att det var ett tag sedan, haha.

Älskade kom hem med ett Xbox. Ett fruktansvärt onödigt inköp med tanke på att han köpte ett för något år sedan och blev less efter typ två månader och sålde det. Får se hur länge det sitter i den här gången. Tyvärr innebär detta att det är bye bye soffan för min del.

Kanske är positivt att jag inte kan ligga i soffan hela dagarna längre, men jag hittar säkert ett annat ställe att hänga på. Om dagarna blir det ju inga problem när han är på jobbet, men det är kvällarna som kommer bli problem. Men, men det löser sig säkert. Nu måste jag fan tvätta håret, det kliar lite, haha.

1 kommentar:

Trocka sa...

JAAAA!!!! Heja Micke *klapp klapp klapp* Heja Micke *klapp klapp klapp* :))