måndag, april 25, 2011

just move on.

Som jag misstänkte somnade jag under filmen, men vaknade till slutet. Har sovit riktigt dåligt inatt. Först vaknade jag av att jag höll på att kvävas och fick världens hostattack så att jag var tvungen att gå upp och kräkas lite. Mindre kul.

Två timmar senare (kring sextiden) vaknade jag av helvetessnarkningarna. Har haft öronproppar hela veckan (guldvärt där uppe), men har inga nu och det fick jag sota bigtime för. Omöjligt att somna om och magen började kurra. Fick skrapa ihop någonting ätbart och sedan försöka sova lite till.

Lyckades sova till tio och tänkte att det var lika bra att kliva upp och ta itu med tvättandet, men såklart var det någon annan som hade samma tankar, så nu får jag vänta med tvätten tills imorrn. Suck. Men jag har lagt upp kvällens träning (det är jag som bestämmer den här veckan, underbart) och skrivit en handlingslista. Har även varit duktig och skrivit en veckomeny.

Så nu ska jag klä på mig något annat än pyjamas och sedan fara iväg och göra bort handlingen. Älskade får sova tills jag kommer tillbaka för då är det städ som gäller och det är mycket som ska städas och donas med här hemma och jag vägrar göra allting själv. Tänkte även försöka få upp allting som inhandlades på IKEA sist och det gör jag verkligen inte själv, för jag är sämst på att få saker och ting hänga rakt, haha.

Inga kommentarer: