lördag, april 23, 2011

I could have been sleeping right now.

Följde med älskade och några till ner till byastugan för det traditionella "långfredagsdiscot". Men jag förstår inte varför jag ens ides fara dit. På grund av allt hostande och snorande är jag trött så in i bomben och orkar därför inte dricka, för om jag skulle dricka skulle jag slockna på en gång och hur kul är det att sitta på en stol och sova, när man kan ligga i "sin" säng och göra detsamma?

Så nu ska jag borsta tänderna. Eller inte precis just nu för dels skriver jag ju här och dels gick svåger precis på toaletten. Men om en stund ska jag borsta tänderna, ta hostmedicin och lägga mig under täcket och läsa lite. Förhoppningsvis slipper jag vakna inatt av att någon (nämner inga namn, haha) försöker stjäla (fan jag är verkligen trött, för jag var tvungen att googla det där ordet, andra gången det händer på någon vecka, helt galet) min kudde. Men jag känner personen väldigt väl, så jag tror jag måste komma på en lösning så att hans kudde inte försvinner under natten.

Inga kommentarer: