måndag, april 11, 2011

an unusual sunday.

UNT är inläst och håller på att skickas iväg. Väldigt skönt, kroppen skriker efter att lägga sig ner och typ dö. Vilken dag det har varit, helt galet. När man är bakis ska man ligga i soffan och se film/serier och inte göra så mycket annat, inte sitta i en bil i flera mil, gå runt på IKEA en hel dag och sedan stressa till jobbet för att läsa tidning. Men jag har faktiskt haft en bra dag trots att jag varit sliten som attan.

Men snart ska jag åka hem och där väntar min säng, som tyvärr är tom och kommer vara så (förutom jag då) tills på fredag. Det är inte särskilt kul, men jag ska göra det bästa av situationen och göra roliga saker, för tiden går ju som bekant fortare när man har roligt och jag vill inte vara ensam hemma så då gör det ingenting om det blir fredag typ redan imorrn.

Inga kommentarer: