fredag, april 22, 2011

I will beat you before it's over.

Glömde ju skriva tidigare att jag även har pimplat idag. Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det sist, men det måste ha varit mååånga år sedan. Det var lika tråkigt som jag misstänkte. Ingen fisk ville ha min mask och min rygg tyckte det var pest och pina och stå där rätt upp och ner och vänta på någon jävla fisk. Men det var ett trevligt avbrott från att sitta på ett renskinn och göra ingenting. Variation är alltid bra.

Just ja, ramlade ur sängen också tidigare (det har hänt en hel del idag, haha). Jag skulle ta datorn som stod på en byrå en bit från sängen och tänkte inte på att luftmadrassen tar slut någongång och helt plötsligt låg jag i hörnet med datorn i famnen (den klarade sig tack och lov, det är ju faktiskt älskades) och en ömmande armbåge.

Men jag skrattade mest för imorse gjorde jag samma sak, fast utan dator och en ömmande armbåge. Men jag tror jag lärt mig nu för när jag satte mig ner i sängen för att skriva detta tog jag datorn före jag satte mig ner. Jag har alltså reducerat i matchen mellan mig och madrassen. Känn på den du lilla småosköna madrass!

Inga kommentarer: