torsdag, juli 05, 2012

and if I loose my way, I'll find another road.

Jag har sovit hela natten utan avbrott. Helt otroligt. Och nu ska jag äta frukost vid vårat nya fina köksbord för första gången. Vilken underbar dag.

Morgonens låt: Sarah Dawn Finer - Moving On (ingen aning varför, men det är en fin låt och framförallt den här versionen)

Dagar kvar:
Inläsning - 7 (fy fan så skönt)

Ps. Jag började skriva detta inlägg i datarummet, men jag var tvungen att byta dator och rum för jag blev "attackerad" av den västa insekten av dem alla; koggamojjen! Fy fan så äcklig han var och jag sitter fortfarande i nästintill chocktillstånd, för han kom nära. Väldigt nära.

1 kommentar:

Elin sa...

Vad har ni hittat för ett köksbord? :) Känner att det var längesen jag var förbi, jääätte längesen.. Ordna upp detta skall göras ;) Puss!