måndag, juli 23, 2012

för jag visste ju alldeles tydligt och klart att det var bilden av mig som jag sett.

Idag är vi vakna tidigt. Kanske inte världens nyhet med tanke på hur jag sover nuförtiden. Men idag vaknade jag inte av kissblåsan eller Mini, utan idag var det svärfar och Zelma. Renovering är på gång och svärfar är en early bird så det är bara att kliva upp och ta itu med dagen.

Men eftersom jag har semester gör det ingenting. Det är bara skönt att det äntligen händer någonting här hemma. De två sista rummen ska nu få sig en extreme makeover. Så snart får jag inreda ordentligt och slipper ligga och vara stressad att vi kanske inte hinner klart innan vi blir tre. Men jag kan ju säga som så att när knackningen på dörren kom imorse (klockan åtta) sov jag som en liten gris. Men så är det alltid. Typiskt.

Morgonens låt: Timbuktu - Flickan och kråkan

Inga kommentarer: