tisdag, mars 20, 2007

Back In the Days.

Utomhus är våren inte längre här. Eller åtminstone inte vårsolen. Det är tråkigt, men jag känner på mig att jag snart får träffa den igen. Det är ju ändå den tiden på året. Men trots att vårsolen har lämnat mig och snöflingorna yr utanför fönstret och gör vägarna leriga och moddiga, är jag glad. För nu börjar planer smidas och planerna är så bra att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Om en och en halv vecka (ungefär, typ) kommer det bli ett mycket kärt återseende. Människor jag inte sett på lite mer än ett halvår kommer äntligen tillbaka till paltens förtrollande stad. Kan ju inte bli så mycket bättre än så.

Jag längtar så till den milda grad. Nu är det bara några småsaker kvar innan jag verkligen kan längta på allvar. Ledighet ska fixas (vilket jag inte tror kommer bli några större problem) och en viss göteborgska ska få en plats på tåget upp (och det ska nog inte heller bli några större problem). Sen är det fritt fram för att festa like the old days!

Dagen blir bara bättre och bättre. Keep on coming!

Inga kommentarer: