måndag, mars 12, 2007

Explosive Monday.

Det blev en bra start på den här veckan, måste jag säga. I flera månader har jag bara väntat på att det skulle hända. Men vi har haft tur. Tills idag. Då hände det. Tv-bänken exploderade. Den verkligen exploderade. Glas överallt. Som tur var så klarade sig teven. Puh! Men tv-bänkens övre hyllplan hamnade i en hink som vi tog tillbaka till Jysk. En ny bänk kommer på onsdag...

Känns som att den här veckan nu kan bli hur som helst. Men jag hoppas att den fortsätter i en bättre anda än den här dagen. För nu blir jag ensam en hel vecka. Det sägs att ensam är stark, men om jag varit ensam hemma och den exploderat vette tusan vad jag hade gjort. Eftersom jag tappat bort mina muskler hade teven nog brakade sönder i fallet eller åtminstone legat på golvet till någon kommit förbi och gett mig en hand. Haha, jag är tragisk. Jag klarar mig inte utan Micke. Jag menar det är ju ändå han som har musklerna!

Inga kommentarer: