tisdag, maj 08, 2007

Diving Into My Pink World.

Började dagen med att jag tänkte äta gröt till frukost så att jag skulle vara fit for fight för vad som väntar. Värmde gröten som vanligt i micron och insåg sedan att jag inte hade någon mjölk. Samma sak hände i söndagsmorse. Helt otroligt. Samma "misstag" två gånger på tre dagar. Hur smart är jag egentligen?

Sedan tänkte jag att om jag nu inte kunde äta gröt för att få energi får jag väl ta en promenad istället och i samma veva köpa mjölk och en massa andra saker. Fan, man måste verkligen handla varje dag, hela tiden. Hur sjukt är det inte?

Så nu är jag hemkommen från en promenad. Ska bara hämta andan lite och sen dyka in i den rosa världen och det är ingen fluffig rosa värld där allting är frid och fröjd, utan min rosa världen innehåller en massa trycksvärta och artiklar om en massa sportdårar. Så då vet ni var jag befinner mig idag...

Inga kommentarer: