söndag, maj 20, 2007

The One With Another List.

Den här listan "snodde" jag från Petra.


Sätt din musik på ”shuffle”.

Byt låt efter varje fråga.
Använd sångtiteln som svar på frågan.
Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Vi Hade Nåt – Haha… Vad ska man säga?

2. Kommer du komma långt i livet?
The Perfect Fan – Jag kommer långt med att beundra andra

3. Hur ser dina vänner dig?
Here We Are – Tack för det!

4. Kommer du gifta dig?
De Var Längesen – Haha… Längesen vad? Jag drömde om det eller?

5. Vad är ditt livs themesong?
Incomplete – Mitt liv är inte complete än, så det så

6. Vad e ditt livshistoria?
Shut Your Eyes – Blunda och njut av ditt liv för du lever bara en gång…

7. Hur är skolan för dig?
It Ain’t The Way – Haha... Det här svaret var fan det enda rätta och sanna!

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Larger Than Life – Tänk stort

9. Hur kommer imorgon vara?
Not For Me – Haha… Nej, för jag vet vad jag måste göra imorrn så därför passade det väldigt bra

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Jag Ber – När jag ber om hjälp så är de där…

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
I’ve Got A Dark Alley And A Bad Idea That Says You Should Shut Your Mouth – Helt klart det längsta svaret, men samtidigt bra svarat!

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Evighet – Detta skrämmer mig lite eftersom jag mest tänker på artisten bakom låten, om jag ska bortse från den människan, så är det väl fint och djupt…

13. Hur är det med ditt liv?
Slå Sig Fri – Fint och sant!

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?

Don’t Get It Twisted – Haha… Gwen Stefani på min begravning! Inte illa…

15. Hur ser världen på dig?

Because Of You – Because of me, vad?

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
The (After) Life Of The Party – Livet är en fest!

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Flourescent – Finns bara en sak att säga och det är; Que?!

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hey Girl – Hahaha...

19.
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Never Gone – Alltid finns det någon…

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
1985 – Det här svaret är underbart eftersom den bästa i mitt liv kom till just detta år

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Just A Little Bit – Haha… Två kan väl kallas a little bit?

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Fairytale Gone Bad – Ingenting är som i sagans värld…

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Indian Sky – Tolka som ni vill…

24. Vad är några tips till mig?
Just Like You Said – Lyssna på din inre röst så blir det bra… Eller åtminstone ibland…

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
No One Else Comes Close – Haha...

26. Vad är min danssång?
Runaway
– Pink, I like it!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! kul att vi båda fick evighet som svar på en fråga. dock inte smama fråga... :D