söndag, maj 27, 2007

Sunday, Bloody Sunday.

Idag är en riktig söndag. Inget att göra och Micke sover konstant. Precis som söndagar brukar vara. Men den här söndagen är dock annorlunda än förra söndagen. För nu känns det som söndag och inte måndag. Så den kommande veckan kanske blir en normal vecka. En vecka då jag vet vad det är för dag och inte lever en dag före alla andra. Så har det varit hela den här veckan. Det har varit förvirrande som attan. Inte kul att ha onsdag när alla andra har tisdag. Konstigt!

Jag ska försöka göra ännu ett försök att få liv i karln, men med tanke på att jag har försökt i några timmar och har varit med om detta förr så är jag inte så säker på att mitt försök kommer lyckas. Men något måste det ju finnas som får liv i honom. Det här går ju verkligen inte!

Inga kommentarer: