torsdag, maj 24, 2007

Turn Back Time.

Just nu har jag en önskan. Att vrida tillbaka tiden en aning. Till den dagen då vi skulle byta dator. Då skulle jag göra annorlunda. För nu sitter jag här och våndas över det faktum att de arbeten som jag verkligen, verkligen behöver, troligtvis inte finns längre. Det är ett hårt bakslag, men är man så korkad som jag och slänger bort en massa viktiga papper och samtidigt tror på datorernas fantastiska existens så blir det lätt så här.

Så nu istället för att ha en lätt uppgift framför mig, måste jag nu mycket troligt börja om från ruta ett och skriva om dessa arbeten från scratch. Det är inte kul, för det kommer att ta tid och jag har inte så mycket tid att spela på. För tiden går fort, om ni inte har märkt det. Maj är snart slut och nästa fredag hade det varit skönt att veta att dessa arbeten var inlämnade och kompletterade. Men för att citera Ross: "This is what's happening when people live on the edge". Kunde inte ha sagt det bättre...

Inga kommentarer: