tisdag, februari 19, 2008

Early Bird Catches the Worm.

Hittills tycker jag inte om den här dagen. Har varit vaken sen 06:52! Känns som att dagen hade kunnat börjat bättre. Men å andra sidan gick jag och la mig innan elva igår, men det är ändå inte roligt att vakna så tidigt och inte kunna somna om.

Förhoppningsvis kommer det hända någonting som gör den här dagen till en bättre dag, för jag känner mig själv väldigt väl och händer det ingenting roligt, kommer jag vara grinig hela dagen. En trött Anna är en grinig Anna och en grinig Anna är inte kul att vara omkring.

Men jag ser ändå ljust på timmarna som kommer. Jag ska åka till Boden och hälsa på min lillasyster. Hon har sportlov och är uppe och hälsar på. Jag har inte sett henne på drygt två år (hur bra är det ens?) så jag ser fram emot det. Sen skiner solen utanför fönstret, så kanske kan den här dagen ändå bli en bra tisdag. Den som lever (eller snarare håller sig vaken, passar bättre in just nu) får se!

Inga kommentarer: