söndag, februari 24, 2008

Good Morning.

Har redan varit vaken i två timmar. Sovmorgon verkar inte vara min grej. Inte ens idag, trots att det blev en sen timme igår. Jag förstår ingenting. Men å andra sidan, den här söndagen har jag inte tänkt göra ett endast dugg, så då gör det ju ingenting om jag råkar somna i soffan...

Har som vanligt
ingenting spännande att skriva, men varför inte passa på att säga att om jag inte haft såna fina vänner, vet jag inte riktigt var jag hade hamnat. Jobbiga stunder blir bättre när man har så bra vänner. Speciellt en viss jobbig stund igår, tack Jacke och Simon för att ni är så otroligt bra!

Åh, en liten apropå, Nicklas Wahlgren syntes i vimlet på Kalles. Inte riktigt någon man tänker sig på lilla Kalles, men där var han i egen hög person med en blondin fastklistrad i ansiktet. Jag är dock lite besviken, varför kunde det inte varit hans lillebror?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe jåå jag måste nog ge mig då jag inte trodde er, man jag har hört det från fler nu så :P Men såg han då inte!!