måndag, februari 04, 2008

My Insight.

Idag har jag varit duktig. Klev upp klockan nio när den ringde (ja, jag ställde klockan igårkväll även fast jag inte skulle någonstans idag) och gick ut på en timmes promenad. Inte särskilt likt mig. Men jag känner att jag måste börja få in lite rutiner i mitt liv, för annars kommer detta bli en sorglig historia. En historia om en stackars liten flicka som fastnade långt ner i hålet i soffan. Låter inte särskilt roligt om ni frågar mig.

När promenaden var över åt jag en ordentlig frukost (ännu mer otroligt) och sen skrev jag färdigt det som fattades i uppsatsen och skickade in den till Patrik. Jag känner att även om 2008 har varit åt helvete hittills, så kommer det här bli året när jag äntligen får ut min examen. Jag längtar tills det är över. Men å andra sidan ska jag inte ropa hej än, för även om uppsatsen blir färdig (vilket den typ är) så hänger examensbiten på om en viss lärare kan få fingrarna ur och maila mig tillbaka. Men det känns som att jag får kolla efter det mailet i stjärnorna...

Har även fått i mig lunch (it just keeps getting weirder) och snart ska jag äta middag. Tre mål på en och samma dag är inte särskilt vanligt i min värld, speciellt inte på en ledig dag. Men som sagt, nu är det dags att skapa lite rutiner i mitt liv. Kan inte fortsätta med soffliggandet längre. Det är dags att börja leva, igen!

Inga kommentarer: