söndag, februari 03, 2008

My Weekend.

Det finns en hel del som jag skulle vilja skriva om. Allt som har hänt på senare tiden. Men, jag känner just ikväll orkar jag nog inte. Men jag känner att jag snart kommer att berätta. Snart...

Det jag däremot orkar berätta om är att jag i helgen tog en två-dagars och det kan jag tala om är en så där hundra år sedan det hände.. Eller ja, kanske snarare ett drygt halvår! Men det har varit en bra helg på gott och ont. Kalles hade nypremiär och det är hur kung som helst, för nu har man äntligen ett ordentligt ställe att hänga på. Träffade en gammal vän, eller efter i helgen vet jag inte längre om jag vill kalla honom vän, han gjorde mig ledsen, väldigt ledsen och om han skulle ha varit en riktig vän hade han inte gjort det... Men som tur var hittade jag en annan vän efteråt som fick mig att le igen och framförallt han fick mig att skratta. Hade gode ont i käkarna när vi hamnade på Adana efter Kalles. Jag behövde det verkligen. Tack Jacke för att du fick mig att skratta!

Inga kommentarer: