onsdag, september 01, 2010

done some good.

Det där tog ju inte alls så lång tid. På mindre än en timme har jag gått igenom alla kläder. Vikt de jag ska spara fint, sorterat ut sommarkläderna i en väska och resten som ska bort i en säck. Har även hunnit sortera bland alla skor vi äger. Sommarskorna har åkt ner med kläderna i förrådet. Känns grymt skönt faktiskt. Nu är det bara älskades kläder som ska sorteras, men det får han göra själv.

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Blev väldigt varm av allt donande, så jag tror att jag ska lägga mig i soffan och slappna av. Jag är ju faktiskt förkyld, men jag tänkte kanske träna ikväll och då är det ju bra om jag inte tar ut mig alltför mycket nu för då har jag ju ingen ork kvar till ikväll. Smart tänkt tycker jag.

1 kommentar:

clara sa...

SLÄNG INGA KLÄDER! :D om du nu skulle det ;) hehe.. skicka ti mig eller saga om ingen annan ska ha :D hihi.. pussis