onsdag, september 01, 2010

this is the start of a good month.

Onsdag och ny månad. September. Min absoluta favoritmånad, trots att jag inte är så förtjust i att det blir kallare och kallare. Idag har jag haft en konstig morgon igen, men så är det ibland när huvudet fylls med många tankar. Jag somnade i alla fall om och det är jag glad för.

Sysselsättningen för dagen är ännu inte riktigt klar, men jag tror att jag ska börja med att gå igenom mina garderober. Jag vet att jag har mycket kläder och jag vet även att många av klädesplaggen i garderoberna har jag inte använt på väldigt länge, så jag ska gå igenom dem och se om det kanske är något jag kan börja använda eller om det är lika bra att ta bort dem. Jag börjar som sagt där och sen får vi se var jag hamnar.

Eftersom det är första dagen i min favoritmånad börjar härmed ett återkommande inslag i bloggen. Me like!

Dagar kvar:
19 20 21 22 23

Inga kommentarer: