söndag, september 12, 2010

interesting turn of event.

Det blev en spännande vändning på kvällen. Klockan åtta låg jag i soffan med pyjamasen på. Får ett sms om att några kollegor partajar i stan. Klär mig, fixar håret, sminkar mig, dricker en cider och cyklar in till stan. En massa surr och skratt med avslutning på Challenge. Jag har druckit för lite för att det skulle ha varit en bra kväll, men den får ett okej i alla fall.

Cykelturen hem var däremot bra. Hade packat ner cykla-hem-kläder i form av mössa, mjukisbyxor och vantar. Jag tackar mig själv för att jag är så smart. Nu ska jag dricka vatten (halsen är torr, ingenting annat) och sitta uppe en liten stund innan sängen. Älskade är tydligen kvar på jobbet, stackarn. Men han skulle komma hem om någon timme. Mysigt!

Inga kommentarer: