onsdag, september 22, 2010

my gifts.

Fullt hus har det varit. Mycket trevligt. Men lite varmt, haha. Fikat fick väldigt mycket godkänt av gästerna. Själv åt jag bara lite marängtårta, har varit konstig i magen så det kunde inte slinka ner något mer. Men det blev över en del så jag får väl ta igen det en annan dag. Fick mycket fina presenter och några kommer här:
Av älskade.Av Lindberg och Funky.
(Ska skrapa dem senare ikväll.)
Av Fia.
Av mamma.
Fick även gardiner (som jag fotar när de hänger uppe)
och en rosa/lila fleecefilt.

(Sedan fick jag pengar av pappa, bröderna och svärföräldrarna, plus ett skydd till bilen så det inte blir smutsigt när Tara ska med på en åktur.)

Fikat som sagt, jag har fotat lite av det också, så här kommer det. (Elin du som ville ha bilder, är du nöjd nu? Haha...)
Marängtårta
Kärleksmums med violströssel.Kladdkaka med chokladglasyr (den har mamma bakat).

2 kommentarer:

e|in sa...

Jag ar meget nojd, mer av detta Anna =)

J sa...

OJojoj, De nedersta såh ju INTE dumma ut! ;) Mmm..