lördag, september 04, 2010

that's the way I like it.

Älskades klocka ringde strax före sju och hans signal på väckarklockan är just nu min absolut mest hatade signal ever! Så fort den satte igång vaknade ju jag naturligtvis och när jag vaknade, vaknade även hostan. Underbart. Verkligen underbart. Klockan ringde då och då och jag kunde aldrig få somna om. Skjutsade älskade till jobbet och har sedan sovit till och från mellan halv nio och halv tolv. Det är verkligen en lördagsmorgon i min stil.

Men jag ska försöka glömma morgonen och se framåt istället. Först ska jag äta någon sorts frukost, sedan hade jag tänkt far och handla lite grejer och efter det får vi se, men jag gissar att det inte blir så mycket mer än att ligga i soffan. Orkar inte ta ut mig så mycket för då hostar jag så förbaskat och jag vill inte hosta. Det är inte roligt. Ikväll blir det däremot roligt för då ska vi äta kräftor i Bersika. Mumma!

Dagar kvar:
16 17 18 19 20

Inga kommentarer: