måndag, november 21, 2011

a nice piece of furniture.

Jag tycker inte riktigt om människor som tydligen inte kan bestämma sig eller börjar säga en sak och sedan inte fortsätter. Det enda jag vill är att bli av med tv-bänken och blir väldigt glad när någon visar lite intresse och frågar frågor och till och med prutar ner priset lite. Däremot blir jag mindre glad när jag går med på det nya priset och den intresserade sedan försvinner från jordens yta.

Var det bara ett försök till att se om personen i fråga kan pruta eller var allting bara ett skämt? Om det var det senare blir jag fan irriterad, för det är inget jävla skämt för mig. Den är stor och står väldigt mycket i vägen just nu. Är det det förstnämnda, i så fall vill jag gratulera vederbörande "du är jätteduktig på att pruta", men jag skiter i det, JAG VILL BLI AV MED TV-BÄNKEN! Någon som vill ha den?

Inga kommentarer: