tisdag, november 08, 2011

it can't go on forever.

Inatt har det varit en massa på gång. Jag har slagits mot He-who-must-not-be-named på Hogwarts. Jag har vridit och vänt mig tusen miljoner gånger. Försökt hålla tån borta från att klämmas eller slås i madrassen. Jag har funderat mycket på hur bloggen ska se ut (och jag har en bra idé i huvudet, så nu är det bara att få det gjort också).

Jag har med andra ord sovit ganska dåligt. Men det går ju inte att sova hur bra som helst hela tiden. Någon gång måste ju även John Blund få göra misstag. Hursomhelst har jag lite att göra idag, så det är väl bara att glömma den dåliga natten och hoppas att JB gör en bättre insats inatt.

På tal om tån så kan jag säga att den känns bättre idag. Behöver inte gå lika knasigt som igår. Smärtan är inte lika intensiv som igår och den har minskat lite i storlek. Framsteg. Kan dock bli svårt att komma i fotbollsskorna, men det är inte förrän imorrn så jag hoppas på fler framsteg.

Inga kommentarer: