fredag, november 04, 2011

let me tell you a story.

Tidigare idag skickade jag ett sms till älskade för att påminna honom att gå på systemet (åt sig själv, jag var där igår) idag eftersom morgondagen är en röd dag och därför är det stängt. Tänkte inte så mycket mer på detta faktum tills jag kom till jobbet. Möttes av en öde parkering och ett kolsvart kontor.

Det var många tankar då kan jag säga. "Är det verkligen fredag?" "Går klockan rätt?" (Det sista var väl kanske med mest befängda för alla klockor jag tittat på kan ju inte gå fel på samma gång.) Tillslut slog det mig att det är ju faktiskt röd dag imorrn (så som jag påmint min kära om bara några timmar innan) och på röda dagar kommer det inte ut någon tidning.

Jag vet inte, men är det någon av er läsare som är förvånad över att detta hände? Jag är då i alla fall inte det. Inte älskade heller.

1 kommentar:

suwhoez sa...

find more info Continue take a look at the site here try here look at this web-site look these up