tisdag, september 01, 2009

fabulous day.

Dagen har varit fantastisk. Fantastiskt väder och fantastiskt sällskap. Inte illa. Jag och Elin for till Luleå för att strosa runt lite och det blev inte mycket pengar som spenderades, men vad gör det egentligen? Jag handlade i alla fall litegrann, men jag kan inte säga vad det är för det har med den 26e september att göra och vissa saker är ju än så länge en hemlighet. Men det kommer bli ascoolt.

Nu ska jag se nyaste avsnittet av Greek som äntligen börjat om och förra avsnittet slutade så bra så jag har väntat på detta så himlans länge. Sen är det träning och jag ser verkligen fram emot den. Det ska bli skönt att springa av sig lite och sen få åka hem efteråt, det händer inte ofta.

Jag ska avsluta med en favorit i repris för nu är det snart dags:

Dagar kvar:
19 20 21 22 23

2 kommentarer:

J sa...

Spännande. Vad kan det tänkas ha varit då?? Hoppas ni hade skojigt. Får se om jag ids stan imorgon.. När jag kommer i säng och så, men vi kan ju höras! Puss och kram

Moa: sa...

Haha nyfikeeen, vad händer den 26:e september?! Började asgrava åt "Hello" rubriken, avskyr verkligen den låten, texten visar på helt sjuka stalker-tendenser!