tisdag, september 29, 2009

"No, no, oh, oh, but then the coffeetable won't be centered in the seating-area."

Tisdag. Jag vet inte vad jag ska skriva eller ens vad jag ska göra idag. Tror det blir en sväng på stan, hade dock velat ha någon med mig, men det verkar som att alla är upptagna så jag får väl underhålla mig själv. Kan gå det också.

Började i alla fall dagen med att ringa till Jysk. Hittade ett soffbord (som jag har velat ha länge, länge) på hemsidan med nedsatt pris (guld!) och tänkte att det måste jag ha och jag hade tur, det fanns ett kvar så nu är det undanlagt till mig. Bara mig. Underbart. Ska bara försöka få tag i någon som har en bil och kan följa med mig och hämta det (det är tydligen ganska tungt också), men det är undanlagt hela dagen imorrn också ifall det skiter sig med bil idag. Åh, jag är så glad över att jag äntligen får mig ett nytt soffbord.

Men som sagt det får bli senare idag. Nu ska jag väl klä på mig och ta cykeln in till stan för en stunds strosande och kanske hittar jag något fint för presentkorten jag fick av brudarna förra veckan. Eller så hittar jag ingenting och vad gör det, egentligen?

Inga kommentarer: