onsdag, september 09, 2009

surrounded by good people.

Jag har verkligen världens bästa människor runt omkring mig. Funky ställer upp med att låna ut bilen idag och min svåger ställer upp imorrn. Det hade varit väldigt jobbigt utan dessa två herrar. Tack så hemskt mycket för att ni finns!

Jag känner dock att det ska bli skönt efter imorrn. Imorrn är nämligen sista träningen på länge och det ska bli så skönt att slippa träna och jobba samtidigt. Folk kanske inte tror det är så jobbigt men jag kan säga er att det är fruktansvärt jobbigt. Men om jag nu tycker det kanske ni undrar varför jag gör det? Jo det ska jag tala om för er, är för att jag tycker om att spela fotboll och måste köra dubbelt för att inte missa någon träning. Så då vet ni. Men som sagt det ska bli skönt att bara jobba hädanefter. I alla fall i någon månad.

Inga kommentarer: