tisdag, september 29, 2009

"I'm unemployed, in dire need of a project. Wanna work out? I can reamke you."

Nu har jag varit på stan och strosat i nästan två timmar. Hittade ingenting för presentkorten, men då finns dem ju kvar när jag väl hittar något. Bra tänkt. Däremot handlade jag en massa annat. Eller massa, det beror väl på hur man ser på det. Jag köpte mig ett par väldigt sköna träningsbyxor och ett par ännu skönare träningsskor, så nu har jag faktiskt inget val än att börja träna, så jag tänkte åka ut till Bersika imorrn och ta tag i det.

Jag köpte även ett nytt underställ som ska göra mig extra motiverad till joggingturer/promenader nu när det börjar bli lite kyligare ute och med mig hem följde även en ny duk till mitt nya soffbord. Jag ska lägga upp bilder på allt detta när jag har hämtat bordet, så kanske senare idag eller imorrn helt enkelt. Känner mig väldigt nöjd med inköpen och tänkte fira det med en liten smörgås och ett serieavsnitt. Bra belöning.

Inga kommentarer: